Таныг таргалахад нөлөөлдөг санаанд оромгүй зүйлс

  1. Цахим ертөнц- Та магадгүй хажуугийн өрөөнд байгаа ажлынхаа газрын хүмүүстэй цахим сүлжээгээр харьцаж, утсаар холбогддог байх. Тэгвэл ийм байдалтай нэг жил өнгөрөхөд та ямар ч байсан таргалж эхэлнэ. Жил болгон нэг килограмм нэмсээр байх болно.
  2. Сахар орлуулагч- Та турахын тулд кофе, цай уухдаа сахар орлуулагч хэрэглэж байна уу? Эрдэмтдийн судалснаар эдгээр чихэрлэг таблеткууд нь бие организмын калори хуваарилах ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлдөг болохыг тогтоожээ. Тиймээс энэ сахар орлуулагчаас бас татгалзах хэрэгтэй
  3. Пестицид- Та удаан хугацааны турш мах болон өөх тос, шарсан төмс зэргийг хэрэглэхгүй жимс ногоогоор хооллож байна уу? Гэсэн хэдий ч турахгүй байна уу? Тэгвэл гол шалтгаан нь таны идэж байгаа ногооны салат байгаа юм. Учир нь түүхий ногоонд олон тооны пестицид байдаг, ялангуяа сайн угааж цэвэрлээгүй ногоонд. Пестицид нь хортон шавьж устгах зориулалттай тул бидний бие организмд мэдээж сайнаар нөлөөлөхгүй. Тиймээс ногоогоо буцалсан усаар сайн угааж цэвэрлэж заншаарай.
  4. Жимсний шүүс- Фруктозтой шүүс нь хоол идэх дуршлыг саармагжуулж цатгалан юм шиг байдал үүсгэдэг. Бие организмд хэрэгцээт амин дэмийг хангаж чаддаггүй. Тиймээс үүнийхээ оронд нэг бүтэн жимс идсэн нь хавьгүй дээр.
  5. Фаст Фудын салат- Та түргэн хоолны газар ороод зөвхөн салат идсэн үү? Өөрийгөө бүү хуур түргэн хоолны газрын салатны илчлэг гамбургерийнхаас илүү байдаг байна.
  6. Зурагт- Зурагт их үзэхэд нүдний хараа муудахаас гадна бие галбир алдагддаг байна. Зурагт үзэж сууснаас зүгээр хөдөлгөөнгүй суух нь илүү сайн болохыг эрдэмтэд нотолжээ.
  7. Өөх тос хэрэгтэй гэж үү? Өөх тос хүнийг таргалуулна гэсэн түгээмэл ойлголт байдаг. Тэгвэл бодит байдал дээр хүний жинд нэг их нөлөөлөөд байдаггүй бөгөөд бие организмд хэрэгтэй зүйлийн нэг гэнэ. Хэрэв дутагдах юм бол түүнээс өөр, жинхэнэ хортой юм нэхдэг байна. Жишээ нь, шарсан төмс
  8. Хар талх- Таргалахгүй гэж цагаан талхнаас татгалзаж хар талх идэх нь турахад нөлөөлөхгүй гэнэ. Бүх сортын гурилаар хийсэн талх харин ч таргалуулдаг байна.
  9. Нойргүй шөнө- Шөнө хангалттай унтаж амрах нь чухал юм. нойргүйдэл нь бодисын солилцооны хурдыг саармагжуулж метаболизмыг өөрчилдөг.
  10. Таны хайрт- Та бүх зүйлээ хайрттайгаа яг таг хувааж хийх нь зүйтэй ч хоол хүнсээ яг ижилхэн хувааж идэх хэрэггүй. Энэ нь таргалах нэг нөхцөл шүү.   
Сэтгүүлч: Б.Уянга
Эх сурвалж: arslan.mn

Таныг таргалахад нөлөөлдөг санаанд оромгүй зүйлс
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex