Сайхан өгзөг, тэгшхэн гуятай болгох 10 дасгал

11Алим шиг өгзөгтэй болохын тулд хүчин зүтгэл хэрэгтэй. Гэхдээ заавал мэргэжлийн багшаар заалгаж, зориулалтын зааланд очих хэрэггүй. Эдгээр дасгалыг дагаад хийгээрэй.

 

Зураг #1 Хоёр хөл дээрээ ээжлэн хагас суух. Тус бүрд нь 15 удаа хийнэ. Эхний долоо хоногт 15 удаа хийгээд үргэлжлүүлэн хийхдээ нэмж болно.

Зураг #2 Хоёр хөл дээрээ хагас суугаад дахин доошлон 90 градус үүсэхээр сууна. Хэдэн секунд бариад эхний байрлалдаа ирнэ. 15 удаа давтан хийгээрэй.

Зураг #3 Дээш хараад гар, хөл дээрээ тогтоно. Одоо хоёр хөлөө ээлжлэн дээш өргөх бөгөөд энэ дасгалаа 15 удаа давтан хийнэ.

Зураг #4 Доош харан хэвтээд хөл, гараа аль болох дээш өргөхийг хичээх. Энэ дасгалыг 15 удаа давтан хийнэ.

Зураг #5 Хоёр хөл дээрээ ээжлэн хагас суух. Тус бүрд нь 15 удаа хийнэ. Эхний долоо хоногт 15 удаа хийгээд үргэлжлүүлэн хийхдээ нэмж болно.

Зураг #6 Гартаа хүндрүүлэгчтэй хийнэ. Эхлээд мөрний хэмжээтэй зай аваад хөлөө гадагш чиглэлтэй тавина. Одоо доош суугаад хэдэн секунд барьсны дараа эргээд босно. 15 удаа давтан хийнэ.

Зураг #7 Зурган дээр үзүүлсэнчлэн зогсоно. Өгзгөө бага зэрэг хойш оцойлгоно. 15 удаа давтан хийнэ.

Зураг #8 Түрүүний дасгалын байрлалаа хадгалаад гараа алдлах маягаар 15 удаа давтан хийнэ. Өгзгөө бага зэрэг хойш оцойлгоно.

Зураг #9 Нэг хөл дээрээ тэнцвэрээ хадгалан зогсоно. Тус бүрд нь 15 удаа давтан хийгээрэй.

Зураг #10 Хоёр хөл дээрээ элжлэн 15 удаа сууна. Хойно нугалж байгаа хөлөө шаланд хүргэж болохгүйг анхаараарай.

Сайхан өгзөг, тэгшхэн гуятай болгох 10 дасгал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.