Хоол идэлгүй бэлтгэл хийж болохгүй

156612-24022015-1424773937-1094496625-food-600x369Жингээ хасаж байгаа ихэнх хүмүүс юу ч идэлгүйгээр дасгал хийснээр хурдан турна гэж боддог. Гэвч “Strength and Conditioning Journal” сэтгүүлд нийтлэгдсэн спортын мастер Брэд Шенфельдийн хийсэн судалгаа нь бэлтгэл хийхээс 30 минутын өмнө (дээд тал нь хоёр цаг) хөнгөхөн хооллох нь дасгалыг үр дүнтэй хийх, улмаар хангалттай их илчлэг шатаахад нөлөөлдөг гэдгийг харуулжээ.

Та бэлтгэлийн өмнө гурилан бүтээгдэхүүн идэж болох ч бэлтгэлийн дараа гурилан зүйл идвэл жин нэмнэ гэж мэргэжилтнүүд зөвлөж байна. Харин Арканзасын их сургуулийн эрдэмтэд бэлтгэлээс өмнө уургийн өндөр агууламжтай хоол хүнс идэхийг зөвлөжээ. Ингэснээр таны хийсэн дасгал илчлэг шатаах үйл явцад үр дүнтэй нөлөөлөх гэнэ.

Түүнчлэн Америкийн хоолны дэглэм баригчдын холбооны туршлагаас харахад дасгалын өмнө 330 мл хийжүүлээгүй ус уух хэрэгтэй аж.

Хэрвээ та 30 минутаас илүү хугацаанд дасгал хийдэг бол бэлтгэлдээ нэг сав ус авч явж болно. Эсвэл та гүйдэг бол замаасаа ус худалдаж авах зорилгоор өөрийн явах замаа төлөвлөөрэй. Бэлтгэлийн дараа мөн бие махбодийн шингэний хэмжээг нөхөх хэрэгтэй. Ойролцоогоор 220-330 мл ус уувал зохимжтой гэж үздэг байна.


Хоол идэлгүй бэлтгэл хийж болохгүй
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex