Хөдөлгөөнөөр калори шатааж турцгаая

11070208_834678183272190_642339730533506733_n270 калори нь дөнгөж жижиг sneakers-тэй л дүйцнэ.
Миний хувьд фитнесс-т яваад сарын хугацааг үдэх гэж байна. Гүйлтийн зам дээр тасралтгүй 30 минут гүйхэд  дээд тал нь 270 калори хасдаг. Энэ нь дөнгөж  жижиг sneakers-тэй л дүйцнэ.
Бидний өдөр тутам иддэг гурилан бүтээгдэхүүн үүнээс их 337 калори агуулагддаг.  Ингэж  “Замбараагүй” идэж дууссаны  дараа гэнэт  л турна хэмээн бомож ирдэг. Тэгвэл охид бүсгүйчүүддээ зориулан долоо хоногт 3000 калори шатааж, илүүдэл жингээсээ салах зөвлөмжийг өгье.
1.Цонх угаах- 336 калори нэг цагт хасна.
2.Цэвэрлэгээ – 240 калори цагт хасна.
3.Тоос соруулах–215 калори цагт хасна
4.Шал арчих – 325 калори цагт хасна
5. Zumba болон фитнесс – 400-ээс дээш калори хасдаг.
6. Ууланд гарах – 500 калори цагт хасдаг аж.
7. Гэринй тэмжээвэр амьтадтай тоглоход–ойролцоогоор 204 калори цагт хасдаг.
8. Бүжиглэх – 442 калори
9. Чаргаар гулгах – 396 калори
10. Дугуй унах (11-15км/цаг) – 454 калори
11. Голф тоглох – 170 калори
12. Ширээний теннис – 226 калори тус тус хасдаг.

Хөдөлгөөнөөр калори шатааж турцгаая
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.