Завгүй бүсгүйд зориулсан жин хасах дасгал

1264410-R3L8T8D-650-6793804810_1d3cd80ee4_o

Өглөө болгон босч дасгал хийх гэхээр нэг бол залхуу хүрээд, нэг бол зав зай болж өгдөггүй юу? Тэгвэл та доорх хялбархан дасгалуудыг ажлынхаа дундуур эсвэл зурагт үзэнгээ ч хийчих боломжтой.

1. Хоёр минутын турш дээсээр тоглоод хоёр минут завсарла. Энэ маягаар 4 удаа давт. /хасах калори:111/

2. 10 минутын турш орцныхоо шатаар дээшээ доошоо гүй. Дуртай олон ангит киноныхоо завсарлагаар л гүйчихэд болно. /хасах калори:42/

3. Зөөлөн буйдан дээрээ суухын алдад тэр байрлалдаа зогс. Тэгээд нэг минут барь. Энэ дасгалыг 4 удаа давтаарай. /хасах калори: 80/

4. Хажуулдаж хэвтээд хөл өргөх дасгалыг 5 минут хий. /хасах калори: 50/

5. Том дасгалын бөмбгөн дээр суугаад бэлхүүсээ нэг минутын турш эргүүл. Энэ дасгалыг 4 удаа давт. /хасах калори: 17 калори/

6. 2 килограмм юм өргөнгөө 5 минутын турш босч суух дасгал хий. /37 калори/


Завгүй бүсгүйд зориулсан жин хасах дасгал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс: ,

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex