Нарийхан гэдэстэй болох энгийн 4 дасгал

       20587_758549297592384_402974574319652991_n

1. Үргэлж алх

Шатаар алхаж өөхөө шатаах хэргэтэй. Өнөөдрөөс эхлээд лифт гэдэг зүйлийг хэрэглээнээсээ халах хэрэгтэй. Мөн боломжтой бол дулаалж аваад сайхан алхаад байгаарай.

        2. Гэдэсний таталт хийх

Ядаж 5хан минутыг гэдэсний таталт хийхэд зориулаарай. Хамгийн гол нь өдөр бүр хийх ёстой. Өдөр өнжөөд байж болохгүй. Хэрэв тэгвэл ямар ч үр дүнгүй байх болно шүү. 24 цагийн 5хан минутыг л гэдэсний таталт хийгээрэй.

        3. Гэдсээ татаарай.

Гэдсээ татаад цэх явбал гэдэс нарийхан болдог. Хэрвээ гэдсээ захирч чадахгүй татаж чадахгүй байвал гэдэсний даруулга авч зүүгээрэй. Хэрвээ боломжгүй бол бүс эсвэл ороолтоор уяж болно шүү дээ.

        4. Хөлөө хөдлөг

Дээшээ харж хэвтэн хөлөө дээшээ доошоо хөдөлгөөрэй. Тэгвэл хэвлийн доод хэсэг буюу ихэнх хүмүүсийн хувьд хамгийн том асуудал болдог хэсэг чангарч өгнө шүү. Тиймээс өдөрт 30 удаа хийж хэвшээрэй.


Нарийхан гэдэстэй болох энгийн 4 дасгал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex