Эрүүл байхад нойр хамгийн чухал

471c5a08280e3ea24871243727597c3b

Хүн эрүүл байна гэдэг нь бие махбодь хүрээлэн буй орчиндоо дасан зохицож чаддаг, дархлаа сайтай, өөрөө нөхөн төлжих, сэргэх чадвартай байхыг хэлдэг.

Үүний тулд унтах босох, хооллох, ажиллах, сурах, хөдөлгөөн хийх тогтсон горимтой байх хэрэгтэй. Хүний өвчин эсэргүүцэх хүчийг сэргээж, сэтгэл санааг тогтворжуулж, ажиллах эрч хүчийг нэмэгдүүлэн, ядаргааг тайлж, хүнийг залуужуулах гайхашигт зүйл бол нойр юм. Хүний нэг шөнийн нойр 4 өдрийн хөдөлмөртэй тэнцдэг.

Хүн амьдралынхаа дөрөвний нэгээс доошгүй цагийг унтаж өнгөрүүлэх учиртай. Өөрөөр хэлбэл 80 настай хүн 20 жилийг нь унтаж өнгөрүүлсэ байдаг. Хүний залуужах хамгийн чухал цаг нь шөнийн амралт юм. Шөнө зүй ёсоор унтаж чадсан нойр бол хүнийг залуу болгож чадна. Хүн бүрийн нас жил биеийн онцлог зэрэг олон шалтгаанаас унтах хугацаа нь бага зэрэг зөрүүтэй байдаг. Жишээ нь,

Нас                                              Өдөр бүр унтах цаг                   Өдөр бүрийн унтах тоо

Сая төрсөн нярай                20-22 цаг                                            4-5 удаа

3 сартай нярай                      18-20 цаг                                            3-4 удаа

6 сартай нярай                      16-18 цаг                                            3 удаа

9 сараас 1 нас                         15-16 цаг                                           2-3 удаа

1-2 нас                                        15 цаг                                                  2 удаа

2-4 нас                                        13 цаг орчим                                   1 удаа

5-7 нас                                        12 цаг                                                  1 удаа

8-12 нас                                     10 цаг                                                  1 удаа + өдөр бүр 30 минут

13-17 нас                                   9 цаг                                                    1 удаа + өдөр бүр 30 минут

18-50 нас                                   8 цаг                                                    1 удаа + үдэд бага зэрэг буюу 15-30 минут

50-60 нас                                   8-9 цаг                                                1 удаа + өдөр бүр 1 цаг

60-аас дээш                             9 цаг                                                     1 удаа + өдөр бүр 1 цаг


Эрүүл байхад нойр хамгийн чухал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.