Хөх чангаруулах дасгал

80cb370aee38f56df28116f132e5f7b2

Том хөх бүхэн сайхан байдаггүй. Харин үүний оронд жижиг ч гэсэн зөв хэлбэртэй байвал илүү сайхан харагддаг. Хөхний дасгалууд бусад дасгалыг бодвол илүү хялбар. Тиймээс дараах 4 дасгалыг туршиж үзээд өдөр тутам хийж заншаарай.

1. – Баруун хөлөө урдаа, зүүн хөлөө ардаа тавьж зогсоно. Гарынхаа алгаар хананд тулж, хамаг хүчээрээ 10 сек түлхэнэ. Дараа нь гараа сэгсэрч, суллаад энэ мэтчилэн 10 удаа хийнэ. Цаашид тоогоо нэмж хийж болно. Энэ хөхний булчинг чангалах энгийн бөгөөд үр дүнтэй дасгал юм.

2. – Цэх зогсоод 2 гараа тохойгоороо нугалж нурууныхаа ард барина. Гарынхаа булчинг чангалахад хөхний булчин чангарч байгаа нь мэдэгдэх болно. БУлчингаа сайн мэдэрч 10-15 мин чангалаад суллана. Энэ маягаар 8 удаа давтаж хийнэ.

3. – 2 алгаа нийлүүлэн цээжнийхээ урд барина. Булчингаа мэдэрч 3-5 сек хүчтэй түлхэж өгнө. Дасгалыг 8-10 удаа давтана. Энэ дасгалыг хийхэд энгийн хялбар тул хаана ч хийж болно.

4. – Хөлдөө мөрний хэмжээтэй зай авч зогсоно.Гараа урагш болгож мөрний харалдаа бариад гараа биенийхээ харалдаа буулгана. Буцаад дээш татна. Энэ маягаар 5 удаа хийнэ. Нэг удаа хийхдээ найман тоотоор гүйцэтгэнэ. Гартаа бага зэрэг хүндрүүлэгчтэй хийвэл илүү үр дүнтэй болно.

Хөх чангаруулах дасгал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex