Фитнесст явж эхлэх гэж буй хүмүүст өгөх зөвлөгөө

Фитнесс төвд явж, жингээ хасахын зэрэгцээ, биеийн галбираа төгс болгохыг хүсдэг хүн олон байдаг. Гэсэн хэдий ч, тууштай явж, өөрийгөө бүрэн дайчилж чадалгүй дундаас нь шантран орхидог хүн цөөнгүй. Тэгвэл бид турж, эрүүлжих хүсэлтэй байгаа хүмүүст зориулан фитнесст явахдаа анхаарах зүйлсийн талаар дараах мэдээллийг хүргэж байна.

Фитнесст явж эхлэх гэж буй хүмүүст өгөх зөвлөгөө Фитнесст явж эхлэх гэж  буй хүмүүст өгөх зөвлөгөө

1 Анхаарах зүйлс

Анх фитнесст ирэхдээ томоос том туухай өргөж буй залуусаг хараад битгий шантраарай. Тэд ч гэсэн тань шиг 0-ээс нь эхэлсэн гэдгийг санаарай. Харин ч биеэ хөгжүүлсэн хүмүүсээс урам зориг авч өөрийгөө илүү сайн дайчлах хэрэгтэй.

2 Хэрхэн эхлэх вэ?

Та эхний дасгалаа хаанаас эхлэхээ мэдэхгүй байж магадгүй. Ямар булчингаа эхлээд хөгжүүлэх ёстой вэ? Цээж, хөл үү? Магадгүй нуруунаасаа эхлэх ёстой юм болов уу? гэх зэрэг олон асуулт гарч ирэх болно. Энэ тохиолдолд дараах зүйлийг анхаараарай. Эхний дасгал дээр бүх булчингаа ажиллуул. Ингэж байж таны булчин задарч улам чангарах шатандаа орох болно. Харин дараа ирэхдээ тодорхой нэг булчин дээрээ анхаараарай.

3 Хувийн дасгалжуулагч

Орчин үеийн фитнесс төвүүд шинээр ирсэн хүмүүст хувийн дасгалжуулагч гаргаж өгдөг болсон. Дасгалжуулагч таны биеийн жин, өндөр, өөхлөлтийн түвшин зэргийг шалгаж үзээд яг ямар дасгал хэдэн удаа, хэзээ хийх ёстойг зааж өгөх болно. Харин та нэг сарын дотор гэхэд л өөрөө бие даан бүгдийг хийж сурна.

4 Бие халаалт

Бие халаалт нь хүний биеийг тухайн дасгал хөдөлгөөнийг хийхэд бэлтгэл болж өгдөг бөгөөд зөв хийж гүйцэтгэх нөхцөлийг бүрдүүлдэг. Түүнчлэн дасгалыг хийж гүйцэтгэх явцад бэртэж гэмтэх аливаа эрсдэлийг бууруулахад ач холбогдолтой. Бие халаалтын явцад булчингууд нь тайван үеэс илүү их эрчимтэй хөдөлгөөнүүдийг хийх боломжтой болдог бөгөөд хүний биеийн физиологийн үйл ажиллагааг тайван байдлаас дасгал хийхэд шилжих нөхцөлийг бүрдүүлдэг юм. Дасгал хийх явцад идэвхтэй ажиллаж байгаа булчингуудын цусан хангамж ердийн үеийнхээс нэмэгддэг. Түүнээс гадна бие халаалтын явцад үе хоорондын шингэн нь жигд тархдаг байна. Ингэснээрээ дасгалын явцад бэртэж гэмтэхээс хамгаалдаг.

5 Дэглэм

Дэглэм бол булчингаа хөгжүүлж буй хүмүүсийн хувьд дасгалаас дутахарааргүй чухал зүйл юм. Дэглэм барьж байна гээд заавал ногоо идэх шаардлагагүй. Ерөнхийдөө дасгал хийхээс нэг цагийн өмнө хооллож хүйтэн зүйл уухаас татгалзаарай. Хүйтэн шингэн зүйл ууснаар таны ходоод цочирч дасгал хийхэд хүндрэл учруулах болно.


Фитнесст явж эхлэх гэж буй хүмүүст өгөх зөвлөгөө
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex