Хэвлийн булчин чангалах сандалтай дасгал

Ажил дээрээ болон гэртэй сандал дээр удаан хугацаагаар суух нь нуруунд суулт өгч, биед хөдөлгөөний дутагдал болох хор нөлөөтэй. Шинжлэх ухааны судалгааны үр дүнгээс харахад удаан хугацаагаар сууж байгаа хүмүүс хавдар, II-р хэлбэрийн чихрийн шижин, зүрхний өвчин, илүүдэл жинтэй болох магадлалтай байдаг. Тиймээс ажил дээрээ байсан ч сандал ашиглан хийж болох энэхүү дасгалыг сураад аваарай

1.

Сандлын ирмэг дээр сууна. Нуруу нь шулуун байна. Сандал дээр гараараа тул. Өвдөгөө нугалан цээжиндээ наана.
Нэг биеийнхээ хажуу дээр суун нөгөө талыг хазайлгана. 2 талд тус бүр 20 удаа давтан хий

2.

Энэ байрлал нь хэвлийн булчингуудад маш үр дүнтэй.
Хөлөө дээш нугалаад сандал дээрээс гагаараа тулан хөлөө цээжрүүгээ өргөөд буулгана. Хэвлийн булчингууд нэгэн зэрэг ажиллана. Хөлөө шаланд бүү хүргэ. Дасгалыг 20 удаа давт

3.

Энэхүү дасгал нь хэвлийн булчинг чангалж, өөхийг шатаахад тусалдаг.
Сандал дээр суун нуруугаа цэх байлган нэг хөлөө сандал дээр тавин гараараа татан цээжрүүгээ нааж мөн буцаана. 20-30 удаа давтаж, өвдөгнүүдийг солино.

4.

Сандал дээр суун гараа толгойны ард авч, эх биеэ хажуу тийш эргүүлнэ. Энэ үед эргэсэн талын эсрэг хөлийг хамт өргөнө.
Эхлэх байрлал руу буцах. 15 удаа давтана.
Өвдөг, тохойгоо солих, 15 удаа давтан хийх.

5.

Өөх тосыг түргэн шатаахүйлчилгээтэй.
Суудал дээр суугаад гараараа сандалны бариулнаас барин биеэ өргөнө. Өвдөгөө хагас нугалсан байна. ы
Энэ байрлалд дор хаяж 15-20 секундын турш үргэлжилж, аажмаар амрах болно.
Дасгалыг 4 удаа давт.

6.

Хөлийг шалан дээр тавь. Доош тонгойн баруун гар зүүн хөлний уруунд хүрнэ. Энэ үед зүүн гар дээш байрлана. Гараа ээлжлэн 20-30 удаа давтана.

7.

Өмнөх 6 дасгал сандал дээр сууж хийнэ. Харин энэ дасгалыг сандадын хажууд зогсон гүйцэтгэнэ. Уг дасгал нь глютакийн булчинг бэхжүүлж, бэлхүүс болон хэвлий дэх өөх тосыг үр дүнтэйгээр арилгана.
Нэг гараараа сандалнаас түшиж, нөгөө гараа дээш өргөнө. Үүнтэй хамт нэг хөлөө арагш өргөнө. Ингэснээр гар хөлийн өсгийнд хүргэхийг хичээгээрэй.
Эхлэх байрлал руу буцахдаа 10-15 удаа давтана.
Гар болон хөлийг өөрчилөөд 10-15 удаа давтана.


Хэвлийн булчин чангалах сандалтай дасгал
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex