Яагаад атга атгаар нь самар идэх ёстой гээч?

1. Хушга. Өдөрт 14 ширхэг хушга идэхэд л омега-3-ын хэрэгцээ бүрэн хангагдана. Өглөөний цайн дээрээ хушгыг, хоолны халбага зөгийн балтай идээрэй.

2. Бразил самар. Энэ самар нь селениум хэмээх бамбай булчирхайн болон нөхөн үржихүйн эрүүл мэндэд тустай эрдэс бодисоор баялаг юм. Бразил самар, бууцай хоёрыг хольж идвэл шим тэжээлээр баялаг сэргээш болно.

3. Бүйлс. Ясыг бэхжүүлдэг кальци, хавдраас сэргийлэгч E амин дэм хоёрын хэрэгцээгээ бүйлс самрыг дангаар нь, эсвэл жижиглэж хэрчээд тахиа, загасны махтай хольсон хэлбэрээр нь идэж хангаарай.

4. Фисташкийн самар. Энэ самранд агуулагдах кали нь мэдрэлийн эрүүл мэндэд сайнаар нөлөөлдөг. Цангис, үзэм зэрэг жимстэй хольж идвэл ямар амттай гээч?

5. Cashew самар. Магнийн өндөр агууламжтай энэ чихэрлэг, зөөлөн самар нь цусан дах сахарын хэмжээг тэнцвэржүүлж, даралтыг багасгадаг. Хэрчсэн, давсалсан “cashew” самрыг жигнэсэн брокколитой хольж зууш бэлдээрэй. Энэ самарны амт усархаг ногоотой сайн тохирдог.

Яагаад атга атгаар нь самар идэх ёстой гээч?
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex