Гутранги байх 30 арга

a030ef17275d8fc7eebc8f7771d48a74

Өөдрөг байх гэж хичээдэг хэрнээ өдөрт нэлээдгүй удаа гутранги үйлдэл, үг гаргаж байдгаа дараах жагсаалтаас олж мэдээрэй. “Яагаад сайн хүнд муу зүйл тохиолддог байна аа?” гэх асуултын хариу ч олдож магадгүй. Чи ч, би ч эдгээр 30 аргаас өөрийн мэдэлгүй, багаханыг ч болов “хэрэгжүүлчихдэг” учраас тийм байж болно шүү дээ.

1. Маш бага ярь. Ихэнх цагт доошоо хар.
2. Бүх зүйлд маш нухацтай ханд. Байн байн духаа үрчийлгэ.
3. Үргэлж гомдолло.
4. Жижигхэн зүйл ч байсан гомдолло.
5. Бүтэлгүйтсэн тохиолдол бүрээ чанга дуугаар зарла.
6. Түүнээс ч чанга хоолойгоор дотроо шанал.
7. Чамайг орхисон хүмүүсийн тухай бод.
8. Өнгөрсөнтэйгээ зууралдсаар л бай. Тухайн үеийн өөрийгөө ч гэсэн буруутга.
9. Сайн хүнтэй учирсан ч адилхан л хаяад явна гэх сэтгэлээр түүнд ханд.
10. “Амьдрал ийм л юм чинь дээ” гэж байнга хэл.
11. Дутагдалтайгаа эвлэр.
12. Хэнийг ч эсвэл нөхцөл байдлыг өөрчилж чадахгүй гэдэгтэй эвлэр.
13. Хүлцэнгүй байхыг өдөр тутам хэрэгжүүлдэг гол зарчмаа болго.
14. Стрессээ гадагшлуулахдаа уурлах, бухимдах замыг сонго. Тайвшрал, бясалгал, йог, идэвхтэй хөдөлгөөний талаар зүүдлээд ч хэрэггүй.
15. Орой гэртээ хариад “Юу ч амжихгүй байна” гэж үглэ.
16. Найзууд чинь уулзахаар дуудах болгонд “Би ажилтай болохоор чадахгүй” гэж хэл.
17. Өөрийгөө бусадтай харьцуул.
18. Эд хөрөнгөөр илүү хүмүүстэй бүр ч их харьцуул.
19. Цалингаа голох мөртлөө үүнийг өөрчлөхийн төлөө юу ч битгий хий. Зүгээр л гол. Голоод л бай.
20. Фейсбүүкийн статус дээрээ өглөө харсан шударга бус зүйлийнхээ тухай бичиж бүр ч олон хүнд стресс түгээ.
21. Долоо хоногт вебсайтын мэдээний дор дор хаяж гурван сөрөг сэтгэгдэл бич.
22. Өмнө нь хийсэн алдаагаа бодох бүртээ харамс.
23. “Хэн ч надад санаа тавьдаггүй”, “Би яагаад ийм азгүй хүн юм бэ?” гэж гайхшир.
24. Чамайг өөдрөг болгодог зүйлсээс өөрийгөө “хамгаал”.
25. Бусдын эерэг сэтгэлгээг гэнэн байна гэж шүүмжил.
26. Ажил дээр дэвшүүлсэн өөрчлөлт, шинэчилттэй холбоотой санаачлагыг нухчин дар. Яагаад бүтэхгүй талаар бүр ч их ярь.
27. Амралтын өдрүүдийг тэр чигт нь залхуурахад зориул. Амрах хамгийн сайн арга бол энэ гэдэг саналыг нухацтайгаар дэвшүүл.
28. Гэр бүлийнхээ аз жаргалгүй байгаа шалтгааныг нөхрөөсөө л эр.
29. Түүнийг хэзээ ч бүү магт. Сайшаалтай зүйл хийсэн ч дуугай л өнгөр.
30. Бүх зүйлээс өө сэв эр. Олохгүй бол ямар ч утгагүй шалтгаанаар шүүмжилсэн ч болно. Угаас чи гутранги байх замыг сонгосон шүү дээ.

Дээрхээс хамаагүй олон аргаар чи өөдрөг байх замыг хэрэгжүүлдэг гэдэгт итгэлтэй байна. Гэхдээ гэнэт л маш их ядарснаа мэдрэх, шалтгаангүйгээр гуниглах, харсан бүхнээ өөлөх зэрэг зуршлууд тодорхой давтамжтайгаар байнга давтагдаад байвал энэ нь амьдралын хэв маяг болтлоо томрох аюултай байж мэднэ шүү. Эрч хүчтэй, эерэг сэтгэлгээтэй, өөдрөг амьдрахад илүүдэх зарчим гэж үгүй болохоор чамайг гутранги болгодог 30 аргаас алхам тутамдаа багасгаж хасаарай. Бүх зүйл чиний гарт бий шүү дээ. Амжилт!


Гутранги байх 30 арга
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex