Дархлаа дэмждэг хүнсний бүтээгдэхүүнүүд хэрэглээрэй

17

Дархлал суларч, бие тэнхээ тань нэмэгдэл тэжээл, амин дэм шаардах болсон бол та дараах бүтээгдэхүүнүүдийг хүнсэндээ түлхүү хэрэглээд үзээрэй. Үр дүнг нь мэдрэх болно.

Сармис: Зуун зууны турш сармис бүх цаг үеийн хоолны жорны гол хэрэглэгдэхүүн болсоор ирсэн. Сармисны гол нууц амт нэмэх төдий биш бөгөөд өөрт агуулагддаг дархлал дэмжих амин хүчил, тэжээллэг чанар, халдвар, мөөгөнцөрийн эсрэг гайхалтай үйлчилгээ юм. Сармисыг түүхийгээр нь хэрэглэх нь ханиад шуухниа, чийг бам өвчин, цээжний хөндийн үрэвсэл зэргээс найдвартай хамгаалдаг гэдэг. Түүнчлэн, сармисанд агуулагддаг C, B1, B6 амин дэмийн эх булаг, фосфор, төмөр зэрэг эрдэс бодис, бактерийн эсрэг идэвхитэй үр нөлөөтэй сулфоксид аллинийг өөртөө агуулдаг аж. Иймд хахир хатуу хаврын цагт та өөрийгөө хамгийн сайн эмч сармисанд даатгаад авахад гэмгүй.

Загас: Бие мах бодийн эрч хүчийг сэлбэх амин чухал шимт бодисыг та загаснаас нөхөх бүрэн боломжтой. Учир нь загасанд агуулагддаг Омега-3 амин хүчил нь хүний биед шаардлагатай шимт бодисыг түргэн хугацаанд нөхөөд зогсохгүй, цусны эргэлтийг сайжруулж, эрүүл толигор, гэрэлтсэн тунгалаг царайтай болгох эх үндэс болдог байна. Омега-3 нь цэнгэг усны яргай, туна, макарел зэрэг загасанд хамгийн ихээр агуулагддаг бөгөөд долоо хоногт гурван удаа хүнсэндээ түлхүү хэрэглэхэд л хангалттай. Хүүхдүүд, загас, загасан бүтээгдэхүүнийг хэрэглэж хэвшсэнээр ой тогтоолт, оюуны чадавхи нь сайжрах бол жирэмсэн эхчүүд хэвлий дэхь үрийнхээ зөв хөгжил, тогтмол өсөлтийг даатгаж болох гэнэ. Түүнчлэн, халдварын эрсдлийг бууруулдаг болох нь батлагдсан загаснаас та татгалзах гээд хэрэггүй шүү.

Жимс, хүнсний ногоо: Муудсан дархлааг сэргээх хүнсэнд жимс, хүнсний ногоо орох нь дамжиггүй. Эдгээрт агуулагддаг C аминдэм, шим тэжээлүүдийн нэгдэл нь хүний дархлалыг сэргээх амин чухал хүчин зүйлст ордог ажээ. С аминдэм нь цусны цагаан эсийн халдвартай тэмцэх бөгөөд цусны даралтыг бууруулж, зүрх судасны өвчний зовиур шаналгаанаас ангижруулдаг байна. Харин бусад шим тэжээлүүдийн нэгдэл нь биеийг хорт нэгдлүүдээс хамгаалж, цэвэрлэдэг гэнэ.

Самар, ургамлын үр: Эрүүл мэндэд нэн тустай, дархлал дэмжих амин хүчлүүдийн тоонд Е аминдэм ордог. Хүний биед аажим аажмаар хуримтлагдаж байдаг бактери, хавдрыг бий болгогч эсүүдтэй тэмцэх, устгахад хамгийн үр нөлөөтэй нэгдэл нь тус аминдэм билээ. Гэвч ямар хүнсний бүтээгдэхүүнээс үүнийг нөхөх вэ гэдэг чухал. Тэгвэл та самар, ургамлын үрийг тодорхой хэмжээгээр идэхэд өдрийн Е аминдэмийн хэрэгцээгээ төвөггүй нөхөх боломжтой гэнэ. Хүн бүрийн амьдралын хэв маягаас шалтгаалж, тус шим тэжээлүүдийг хэрэглэх хэмжээ янз бүр байдаг бөгөөд энгийн амьдралын хэв маягтай хүн самар, ургамлын үрний аль нэгийг өдөрт 100-400 мг-г хэрэглэхэд хангалттай байдаг бол архи согтууруулах ундаа хэрэглэдэг, байнгын суугаа хөдөлмөр эрхэлдэг хүмүүс дээрхиэс илүү хэрэглэж байж үр дүнгээ өгөх гэнэ.

Амуу тариа: Бор будаа, овьёос, хүнсний хивэг зэрэг амуу тариан төрлийн хүнсний бүтээгдэхүүнд ислэг, уургаас гадна залуужуулах гайхамшигтай үйлдэл бүхий антиоксидант ихээр агуулагддаг. Хүн бүр төдийлөн өнгө зүсээр нь ялгаварлан, цагаан гурил зэрэг сайжруулсан амуу буудай руу саймшрах нь их байдаг ч, түүнд амин хүчлүүд гээд байх зүйл бараг л байдаггүй. Хэдий царай муутай ч, хүний биед хэрэгтэй шим тэжээлээр баялаг эдгээр хүнсээр хуучнаа орлуулчихвал хэд дахин илүү үр дүн үзүүлнэ гэдгийг танд сануулья. Тэглээ ч, цагаан гурил зэрэгт таргалуулахаас өөр үйлдэл гэж үгүй тул та эрүүл хүнсийг сонгохыг эрмэлзээрэй.

Сүү, сүүн бүтээгдэхүүн: Хүүхдэд бифидо болон лакто бактериар баялаг сүү, сүүн бүтээгдэхүүн өгөх нь хоол боловсруулах эрхтэнд байгаа хорт нянтай тэмцэхэд тусалдаг. Хүүхдийн эрүүл мэндэд хамгийн сайн хүнс бол гэртээ бүрсэн тараг, ээдэм, аарц юм. Эдгээр бүтээгдэхүүнд биед хэрэгтэй бактерийн хэмжээ элбэг байдаг учраас өдөрт нэг аяга сүү, сүүн бүтээгдэхүүн хэрэглэх нь дархлаа сайжруулахад чухал нөлөөтэй.

 

Зөгийн бал ба нимбэг: Хэрвээ хүүхэд тань ямар нэг хүнсний бүтээгдэхүүнээс элдэв харшил авдаггүй бол дархлааг дэмжих хүнсэндээ чанартай зөгийн бал нэмж хэрэглэж болно. Хүүхдийн өдөрт уудаг шингэн зүйлст нь элсэн чихрийн оронд нэг халбага зөгийн бал нэмж өгөөрэй. Мөн дархлааг сайжруулах бас нэг бүтээгдэхүүн бол усанд нимбэг зөгийн балыг хамтад нь хийж уулгах юм. Өдөр тутам ууснаар дархлааны системийг маш сайн дэмждэг.


Дархлаа дэмждэг хүнсний бүтээгдэхүүнүүд хэрэглээрэй
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Нэр: ปั๊มไลค์ Огноо: 4 June 2020 Reply

Like!! Really appreciate you sharing this blog post.Really thank you! Keep writing.

Нэр: เบอร์สวย Огноо: 8 June 2020 Reply

I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this web site is in fact pleasant.

Нэр: SMS Огноо: 15 June 2020 Reply

Your site is very helpful. Many thanks for sharing!

Нэр: Lora Огноо: 20 June 2020 Reply

Everyone loves it g when individuals
come together and share views. Great site, keep it up!

Нэр: Modesto Огноо: 21 June 2020 Reply

I used to be able to find good info from your articles.

Feel free to surf to my page – but g

Нэр: Jonna Огноо: 22 June 2020 Reply

Hello, I enjoy reading all of your post. I like to write a little
comment to support you.

Have a look at my blog post; rsacwgxy g

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.