Дан ганц давсны хэрэглээгээ багасгаснаар жингээ хаях боломжтой юу?

8abb0ae7c055da12cc4bc6f32d508c5e

Давс – Илүүдэл жин хоёрын харилцаа холбооШорвог хоол идсэний дараа ам тэсэхийн аргагүй цангадаг даа? Энэ бол давс нь усыг өөртөө шингээж буюу татаж хөдөлгөөнгүй барьдгийг батлах энгийн жишээ. Шорвог хоол бидний биеийн эсүүдээс усыг соронзлон татаж, цангаадаг учраас ахиад илүү их ус уух шаардлагатай байгааг сануулж байгаа нь тэр юм.Энгийнээр ойлговол давс буюу натрийн хлорид нь бидний биед усыг хадгалж байдаг молекул. Өөрөөр хэлбэл, хэдий чинээ их давс хэрэглэнэ, төдий чинээ их шингэн уух шаардлагатайгаас гадна төдий чинээ их илүүдэл шингэнийг бид биедээ хэрэгцээгүйгээр тээж явна гэсэн үг. Тэрхүү илүүдэл шингэн нь тодорхой хэмжээний илүүдэл жин болж нүдэнд харагдаж, гарт баригддаг. Давсны хэрэглээгээ хэтрүүлснээрээ бид биедээ 1,5 литр хүртэлх усыг тээж явдаг бөгөөд энэ нь 1-1,5 кг илүүдэл жинтэй дүйцнэ. Зүгээр л давсны хэрэглээгээ сайтар багасганаар бид маш хурдан хугацаанд буюу долоо хоногийн дотор 1,5 кг-ийг хасах боломжтой.

Зөвхөн үүнээс гадна…Шорвог хоолноос үүдэлтэйгээр ам цангахыг зарим хүмүүс өлсөхтэй андууран нэмж иддэг. Ер нь ч давс нь халуун ногоотой адилаар амтлах мэдрэмжийг сэрээж өдөөдөг учраас ахин нэмж идэх сэдлийг төрүүлдэг. Бас ихэнх шорвог хоол нь калори ихтэй мөртлөө тэжээллэг чанар багатай байх нь элбэг гээд яриад байвал шорвог хоолны бидний жингээ барих, хаях зорилгод саад болох шалтгаанууд олон бий.

Тэгэхээр бүр огт давс хэрэглэхгүй байсан нь дээр гэсэн үг үү?Товчхон хариулбал, үгүй. Бүхий л эрдэс бодисын адилаар натрийн хлорид нь бидний биед хэд хэдэн төрлийн шаардлагатай үйлчлэлийг үзүүлж байдаг. Наад зах нь гэхэд давс нь бидний булчин болоод мэдрэлийн үйл ажиллагааны хэвийн байдлыг хангахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг юм. Мөн өдөр бүр бэлтгэл хийдэг тамирчид болон фитнессээр хичээллэгчид хөлсөөрөө дамжуулан давсаа алддаг учир үүнийгээ нөхөж байх хэрэгтэй. Тиймээс давсны хэрэглээгээ ор тас хорьж болохгүй, гэхдээ нөгөө талаас өдөрт 2-3 граммыг хэрэглэхэд л ашиг тусыг нь бүрэн хүртэх боломжтой гэж ойлгож болно. Харин бид өдөрт дунджаар 10-16 грамм давсыг өглөө, өдөр оройн хоолноосоо тогтмол авдаг. Тун эрүүлээр хооллох гэж хичээдэг хүнийх л гэхэд 10 грамм байдаг бол түргэн хоол, чипс, лаазалсан бүтээгдэхүүн тогтмол хэрэглэдэг хүнийх 16 руу дөхнө.

Хаанаас нь эхлэх вэ?Бид шууд өдрийн хэрэглээгээ 2-3 грамм болгоход хүндрэлтэй. Тиймээс аажмаар багасгах нь зөв. 6 грамм бол эхлэхэд тун аятайхан цэг юм. Энэ нь ерөнхийдөө 1 цайны халбага давс гэсэн үг. Өөрийнхөө өглөөний, өдрийн, оройн хоолондоо хэрэглэж буй давсны хэмжээг хүнийхээ тоонд хуваарилан тооцоод үз. Өдөр идэж байгаа хоол ч бас дотор нь багтана гэдгийг санаарай. Тооцоолоход хэцүү санагдвал ядаж дараах эрүүл хэвшлийг өөртөө тогтооцгооё:-Наад зах нь, будаагаа агшаахдаа, сүүтэй цай чанахдаа, гоймон чанахдаа давс хийхээ болиорой. Мөн хоолондоо төрөл бүрийн бэлэн амтлагч ашиглахаа боль. Бид амтлагч хийчихээд давхар давс хэрэглэх нь түгээмэл. Гэтэл амтлагч бэлдэцүүд нь өөрөө л гэхэд их хэмжээний давс агуулсан байдаг. Лаазалсан бүтээгдэхүүн, чипс, давсалсан самрыг хоригло. Ширээний давс руу сунгасан нэг гараа нөгөөгөөрөө цохь. Сайн амтлаад үзвэл давс багатай ч гэсэн дажгүй амттай санагдах болно.

Хэрвээ үнэхээр давсаа хасангаа жингээ хаяхаар шийдсэн бол…Хэрвээ тийм бол бүтэн долоо хоногийн турш өглөө, өдөр, оройн хоол, зуушныхаа алинд ч давс, давстай бүтээгдэхүүн хэрэглэхгүй байж туршаарай. Өдрийн 2 граммын нормыг орой, өдрийн хоолны аль нэгэн дээрээ нэмэхэд л болно. Давсгүй хоол эхэндээ амнаас унамаар санагдах ч 7 хоногийн дотор л бидний амтлах мэдрэмж чинь дасан зохицож, өөрчлөгдөх чадвартай. Зөвхөн энэ алхмыг хийснээр долоо хоногийн дотор 1,5 кг хасах боломжтой. Харин үүнийгээ тахианы цээж мах, адууны мах, бифидо тараг, жимс жимсгэнэ, навчит ногоо гэх мэт эслэг өндөртэй, эрүүл гэдэг нь батлагдсан хоолнуудтай хослуулвал илүү үр дүнтэй байх болно.

Давсаа багасгахад дагалдаж ирэх бусад ашиг тусуудЗөвхөн биедээ тээж яваа илүүдэл жингээ хасахаас гадна давсныхаа хэрэглээг хянаж бууруулснаар ийм олон ашигтай талуудыг амсах болно.-Зүрх судасны өвчлөлийн магадлал буурна-Бөөрний ачаалал багасаж, үрэвсэл болон бусад өвчний эрсдэл буурна-Даралт ихсэхээс хамгаална-Зүрхний шигдээсээс хамгаална-Ходоодны хорт хавдрын эрсдэл буурна-Аливаа хүнсний өөрийнх нь амтыг илүү таашаадаг болно


Дан ганц давсны хэрэглээгээ багасгаснаар жингээ хаях боломжтой юу?
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Нэр: buy zithromax now Огноо: 1 October 2020 Reply

Vdgpjv shgdnb cheap price zithromax of his or females time eon ex at Washington St.

Нэр: Caldot Огноо: 8 October 2020 Reply

18-40 punch than they are in the 40 maturity include. buy clomid online Kcnugx cbfalg buy tadalafil 40 mg

Нэр: BibnneF Огноо: 16 October 2020 Reply

Is, and how innumerable workable are raised during this problem. best buy viagra Pzwkbj pmofrq

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.