Бүсгүйчүүдээ судас өргөсөхөөс урьдчилан сэргийлье

Эмэгтэй хүнийг төгс төгөлдөр, үзэсгэлэнтэй харагдуулдаг зүйл бол сайхан хөл билээ. Тиймдээ ч бүсгүйчүүд өгзөг, гуя, хөлний шилбэндээ ихэд анхаардаг. Өнөөдөр бид суугаа юм уу байнга зогсдог ажил хийж байна.
jennifer_lopez_redbook_magazine_june_2012_-635x476
Энэ нь хөлний судас бүдүүрэх шалтгаан болдог байна. Биднийг зогсож байх үед хөлөнд хуралдах цусны хэмжээ 300 мл-ээр нэмэгддэг байна. Үүнээс болж хөл ихэд ядарч ачаалал нь хэтрэн судасны өргөсгөл үүсдэг. Нийт хүн төрөлхтөний 20 хувь нь 25 хүртэлх насандаа судасны өргөсөлтөөс болж шаналж эхэлдэг бол 70 хувь нь 70 наснаас эхлэн уг өвчнөөр өвчилдөг байна.

Энэхүү өвчний улмаас эмчил ханддаг 10 хүний 9 нь эмэгтэйчүүд байдаг аж. Хэдийгээр эрчүүд эмчид очдоггүй боловч мөн л энэ өвчнөөр өвддөг. Өвчлөгсдийн 90 хувь нь эцэг эхчүүд байдгийг судалгаагаар нотолжээ. Харин эцэг эхийн аль нэг нь л өвдсөн тохиолдолд хүүхдийн өвчлөх сөгөдлөл хоёр дахин багасдаг аж.

Уг өвчнөөс болж мэс засалд ч орж болзошгүй тул урьдчилан сэргийлэх хэрэгтэй юм.

Танд хэрэгтэй дараах зөвлөгөөг хүргэж байна.
- Хэтэрхий бариу оймс, трико, бусад хувцас нь хөлний хөдөлгөөнийг хорьж ядраадаг тул өмсөхгүй байх нь зүйтэй,
- Согтууруулах ундаа, тамхинаас болж таргалсан илүүдэл жин хамгийн хортой.

- Хэтэрхий намхан, хэтэрхий өндөр өсгийнөөс зайлсхийх хэрэгтэй. Гутлын өсгийний хамгийн тохиромжтой хэмжээ бол 3-5 см юм.
-Халуун шүршүүр, уур, төрөл бүрийн нарны, турк гэх мэт ванн зэрэг хэт хөлөргөдөг үйлчилгээг хэрэглэхгүй байх нь дээр. Учир нь халуун дулаан орчин судсыг тэлж өргөсгөдөг.

- Синтетик хивс, хивсэнцэр эдлэл бүү хэрэглэ! Тэд цахилгаан тогтонги орон үүсгэж, түүгээрээ мөн судсыг өргөсгөн, судасны үзүүрт цус хуралдан бөөгнөрөхөд хүргэдэг.
- Хөлөнд хэт их ачаалал өгдөг зарим спортоор хичээллэхгүй байх хэрэгтэй. Үүнд: софт теннис, хөнгөн атлетикийн төрлүүд, гандбол, сагсан бөмбөг, волейбол, харамсалтай нь аэробик хүртэл хамрагддаг.

- Биед сөрөг нөлөө үзүүлдэг гормоны чанартай эм тариа бүү хэрэглэ.
- Хэрвээ судас чинь таны сул тал болох нь мэдэгдэж эхэлбэл 18 наснаасаа эхлэн тогтмол, мөн жирэмслэлт бүрийнхээ өмнө мэргэжлийн эмчийн зөвлөгөө авч байх хэрэгтэй.

- Хөлийн ядаргааг багасгадаг эмчилгээний триког өмсөхийг эрхэмлэ. Ялангуяа онгоцоор нисэх үедээ заавал өмсөж байгаарай.
- Унтахдаа болж өгвөл хөлөө 10 см орчим өндөрт байхаар унтахыг хичээ.

- Хөлдөө үргэлж доороос нь дээш нь иллэг хийж байх хэрэгтэй.
- Боломж л гарвал дугуйгаар явж, усанд сэлж, сонгодог /нийтийн/ бүжгүүд хийж, явган зугаалж байхаа мартав аа.чехлы на айфон 5cbeirut escort


Бүсгүйчүүдээ судас өргөсөхөөс урьдчилан сэргийлье
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex