Ус уух дэглэм

Шингэн бага уух нь буруу зуршил нэн аюултай. Зарим хүн би уух хүсэлгүй учраас гэх нь бий. Ийм байж болно.
drinking-water
Ялангуяа настай хүний уух хэрэглээ бага болдог учраас дуршил төрдөггүй тал бий. Гэхдээ ямар ч үед ус уухаа мартаж болохгүй.

Усны хэрэглээг дэмжигчид биеийн жингээсээ хамааран хүн өдөрт 6-10 аяга ус уухыг хэвийн хэмжээ гэж үзэж байна. Өглөө босуутаа нэг аяга /230-250мл/ ус ууснаас хойш спортын дасгал, биеийн хүчний ажлын дараа, дуртай талхаа усаар даруулах гэх зэргээр ууж болно.

Харин хоол идэхээс 30 минутын өмнө ус уухаа мартав. Хэрэв хуурай хоол хэрэглэх бол 2 аягыг ч ууж болно. Ялангуяа илүүдэл жинтэй хүмүүс хоол идэхээс өмнө ус уух нь нэн тустай.аквапарк аквалооescorts in uae


Ус уух дэглэм
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс: ,

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.