Үрчлээнээс сэргийлэх

Үрчлээнээс сэргийлэх1. Зориудаар инээмсэглэ. Толинд харж байгаад хацрын булчинд ачаалал мэдрэгдэх хүртэл инээмсэглээд л байгаарай. Харин уруулаа жимийсэн байна. Өдөрт хэд хэдэн удаа давтана. Энэ дасгал нь нүүрний хэлбэрийг хадгалан хацар унжихаас сэргийлнэ
2. Уруулаа шомбойлгоод, нүдээ аль болох том харж нүүрнийхээ бүх булчинг чангална.

3. Хоолойгоо зайлах гэж байгаа юм шиг хацраа түмбийлгээд аажмаар суллах нь ам тойрсон үрчлээнээс сэргийлнэ. 4. Толинд харж байгаад хацраа чихрүүгээ, мөн нүд рүүгээ өргөхийг хичээ. Дараа нь уруулаа шүд рүүгээ шахна. Дасгалыг өдөр бүр 8-10 удаа хийхэд нүүрний бодисын солилцоо сайжирч булчингууд чангарна.
5. О үсэг хэлж байгаа юм шиг амаа ангайж булчингуудаа чангална. Дараа нь хүзүүний булчингуудаа /А үсэг хэлдэг шиг/ чангал. Тэгээд уруулаа аажуухан цорвойлгоно /У усэг хэлдэг шиг/. Өөрчлөх үед булчингуудаа суллахгүй.

6. Уруулаа цорвойлгох, сунгах /инээж байгаа юм шиг/дасгалыг ээлжлэн 10-20 удаа давтана. Булчин чангалж үрчлээ арилгадаг энэ дасгалыг хийхдээ ам тойрсон үрчлээ суухаас болгоомжлоорой.
7. Амаа жимийж, хоёр хацраа ээлжлэн хийлж түмбийлгэх дасгалыг 10-20 удаа хийнэ.
8. Амандаа хий дүүргэж, түүнийг аман дотуураа бөмбөг шиг эргүүлнэ. Хацар, уруулд дотор талаас нь массаж хийнэ гэсэн үг
9. Дургүй хүрээд ярвайж байгаа юм шиг дээд уруулаа өргөх дасгалыг 5-8 удаа хийнэ.
Дасгал 10. Уурласан юм шиг шүдээ зууж 5 секунд барь. 3-6 удаа давтанааквалоо ценыhigh class escorts dubai


Үрчлээнээс сэргийлэх
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.