Жирэмсний үед өргөн хэрэглэвэл зохих хүнс

Хагас боловсруулсан бэлэн бүтээгдэхүүн хэдий амттай, орчин үеийн амьдралын хэв маягт нийцдэг хэдий ч эдгээр бүтээгдэхүүний орц найрлагад жирэмсэн эмэгтэйд тохиромжгүй зүйлс орсон мөн удаан хадгалах зорилгоор хамгаалах химийн бодис хэрэглэсэн байдаг.
shutterstock_77657065
Иймээс аль болох хагас боловсруулсан бэлэн бүтээгдэхүүнээс хол байхыг зөвлөж байна. Heidi Reichenberger, Elizabeth Somer нарын Америкийн хоол судлалын нийгэмлэгээс гаргасан эрүүл ба эрүүл бус хүнсийг танилцуулж байна.

Эрүүл түргэн хоол
-1 Жимс
-Өдөрт 2 аяга жимс 2,5-3 аяга хүнсний ногоо идэх хэрэгтэй.
-1 аяга түүхий болон болсон хүнсний ногоо

Жирэмсэн үед хол байвал зохих хүнс
-Удаан хадгалсан хүнс
-Зуны цагт өөх тос ихтэй хоол
-Өнгө оруулсан хүнс
-Чихэр ихтэй хүнс
-Хийжүүлсэн, чихэрлэг ундаа
-Өтгөн кофе, амт ихтэй цай
-Түүхий ариутгаагүй сүүн бүтээгдэхүүн
-Шүүрхий мах
-Элэг, элгэн бүтээгдэхүүн

Танд хэдий хэмжээний витамин хэрэгтэй вэ?

Хэр хэмжээний витамин С танд өдөрт хэрэгтэй вэ?
-Жирэмсэн эмэгтэйд – 85 мг-с багагүй витамин С нэг өдөрт
-Жирэмсэн 18 ба түүнээс доош насны – 80мг
-Хөхүүл эмэгтэйд – 120мг
-Хөхүүл 18 ба түүнээс доош насны – 115мгаквалоо ценыindependent escort sites


Жирэмсний үед өргөн хэрэглэвэл зохих хүнс
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.

johanny sins busty malaysia tamil girl porn Sweet cheerleader cul Mejor trío de audición nunca girls lick men ass
x brozers casual teen sex