Нойрны хямралаас хэрхэн гарах вэ?

o-WOMAN-SLEEPING-PILLOW-facebook

Нойр хямрах шалтгаан:
- Сэтгэл түгшилт айдас
- Таагүй бодол
- Ганцаардал
- Оройн цагаар их хэмжээний цай, кофе хэрэглэх
- Согтууруулах ундаа хэрэглэх, тамхи татах
- Унтахын өмнө хүнд хоол идэх
- Амьдралын хэв маяг өөрчлөгдөх (нүүдэл суудал, гадаад, дотоод явах гэх мэт)
- Өдрийн цагаар их унтах
- Сэргээш, сэтгэл сэргээдэг бодис хэрэглэх
- Дуу чимээ ихтэй орчин гэх мэт хүчин зүйлүүд.

Нойрны хямралаас хэрхэн гарах вэ?
Ер нь хүн хэдий хэрийн өндөр настай байна, төдий хэрий бага унтана. Хоногт нярай хүүхэд 22 цаг, хөгшин хүн 4-5 цаг унтах физиологийн хэрэгцээтэй байдаг. Би хэдэн цаг унтах ёстой гэсэн хатуу зарчмыг баримтлах хэрэггүй. Нойрны хэрэгцээг хангахад цаг чухал биш шүү. Та хэдэн цаг унтсан байсан ч нойрноос сэтгэл ханамж авч, бие тань амарсан байвал нойр ханасан гэж ойлгож болно.

Түүнчлэн:
- Унтах ор, дэвсгэр тохиромжгүй байх
- Аль болох чимээ багатай орчинг эрхэмлэх
- Тодорхой цагт унтаж хэвших
- Өдөр болсон таагүй процессыг бодохгүй байх
- Сэтгэл зовоосон асуудлыг хойшлуулах
- Унтахын өмнө хүнд хоол идэх, хэт их цай, кофе бүү уу
- Үүний сацуу орондоо ормогц л адал явдал, аймшигийн кино үзэх, түүндээ хэт автах, тийм чиглэлийн ном сонин унших нь нойр хулжих бас нэг хүчин зүйл болдгийг санаарай.чехол для ipad кожаныйcourtesan nyc


Нойрны хямралаас хэрхэн гарах вэ?
Жиргэх
Манай хуудсанд LIKE дарж нэгдэнэ үү
Түлхүүр үгс:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд MISS.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.