Загварын ертөнцөд 30 жил болсон Michael Kors брэнд 1 тэрбум, 100 жил болсон Prada 10 тэрбум, 50 жил болсон Ralph Lauren 8 тэрбумын үнэлгээтэй. Гэтэл гурван жаахан хүүхдээ гэртээ харангаа гал тогооныхоо өрөөнөөс ажлаа эхлүүлсэн Тори 7 жилийн дотор 4 тэрбумын үнэлгээтэй “Tory Burch” брэндийг бүтээнэ гэдэг аргагүй том амжилт. Тэр тусмаа дизайн, бизнесийн ямар ч боловсролгүй бүсгүй!
Мэргэжлийн дизайнарч биш Тори 1966 онд, Пенсильвани мужид нэгэн фермерийн тосгонд өсчээ. Тэрээр гурван ахтай бөгөөд маш эршүүд охин байсан ба 10 нас хүртлээ даашинз, юбка огт өмсдөггүй цаашлаад загвар, гоёл чимэглэлийн талаар бодох, сонирхох боломж, зав ч байхгүйгээр өссөн байна. Гэхдээ түүний ээж нь залуудаа жүжигчин байсан дээдсийн бөгөөд сонгодог, тэр дундаа Жаклин Онассис маягийн хатагтай стилиэр хувцасладаг байсан байна. Гэхдээ ээжээс нь илүү түүний аавынх нь хувцаслалт түүнийг загварт дуртай болгосон. Санхүү хөрөнгө оруулалтын мэргэжилтэн Бадди Робинсон костюм пиджакны хослолыг гайхалтай сайхан сонгодог, түүнийгээ Hermes –н дэгжин хээнцэр ороолт, цувтай хослуулж гангардаг, биеэ сайхан авч явдаг жинхэнэ жентельмэн байжээ.
Тори охидын Agnes Irvin School сургуульд сурдаг, Preppy стилд дуртай гэхдээ хагас jock стилээр хувцасладаг энэ стильд их дуртай охин байжээ.
Preppy стиль гэдэг нь :1970-аад оны үеийн, АНУ –н дунджаас дээш орлоготой, хөрөнгө чинээтэй, сурвалжит удам гаралтай хүүхдүүдийн сурдаг ахлах сургуулийн дүрэмт хувцасны ерөнхий хэв маяг юм. Цаашлаад энэ хувцсыг дээдсийнн хүрээнийхний хичээллэдэг спортын төрлүүдэд ч тусгасан байдаг.
Jock стиль гэдэг нь: илүү спортлог бөгөөд спортын хувцсыг энгийн өдөр тутмын хувцастай хослуулж өмсдөг онцлогтой юм.
Тори өөрийн энэхүү стилиэ өөрийн брэндэдээ тусгаж өгсөн бөгөөд анхны коллекцио 1970 –д оны үеийн хувцаслалт буюу эцэг, эхийнхээ хувцаслалтаас санаа авч Preppy-bohemian хэв загвар дээр суурилж арай эмэгтэйлэг болгож хийж байжээ. хамгийн гол нь дээдсийн зиндааныханд зориулсан тансаг хэрнээ үнэ нь боломжийн байхаар шийдэж загваруудаа гаргаж эхэлсэн билээ. 2004 онд анх компаний ганцаараа эхлүүлж, нэг хоёр хүн авсаар 14 хүнтэй болсон түүний жижиг бизнес 2014 он гэхэд 3000 гаруй ажилтантай, жилийн орлого нь 800 сая доллараар хэмжигддэг, зөвхөн сайтаараа гэхэд 60 сая ам долларын борлуулалт хийдэг томоохон брэндүүдийн нэг болсон юм.