Дэлхий нийтийг аюулд оруулсан COVID-19-ийн халдварын улмаас амны хаалт хүн бүрийн өдөр тутмын хэрэглээ болоод буй. Амны хаалтны хэрэглээ нэмэгдэхийн хэрээр загвар, дизайн нь ч хувьсан өөрчлөгдөж, зарим талаараа гангараа болжээ. Энэ жилийн Парисын загварын долоо хоногт алдартай дизайнерууд амны хаалтны шинэ коллекцуудыг танилцуулсан нь үүний нотолгоо юм.
Казахстаны бизнесмен, стилист, Barber Shop-ын үүсгэн байгуулагч Таир Марассулов Louis Vuitton-ийн амны хаалтаар коронавирусээс өөрийгөө хамгаалжээ.
Сошиал инфлюенсерүүд ч бас амны хаалтыг хувцаслах хэв маягтаа нийцүүлэн сонгох замаар хандалтаа нэмэгдүүлж байна.
Balmain-ийн намар, өвлийн цуглуулгын танилцуулгыг үзэхээр ирсэн нэгэн инфлюенсер амны хаалт дээрээ Chanel-ийн логог байршуулсан нь олны анхаарлыг татжээ.
Devil Fashion-ий эмэгтэйчүүдэд зориулан гаргасан Goth Bat амны хаалт 30 ам.долларын үнэтэй.
Амны хаалтны шинэ загвар зохиох “уралдаан”-д манай үндэсний үйлдвэрүүд ч өрсөлдөөд эхэллээ. Тухайлбал, өхөөрдөм үгс, өвөрмөц загвараар ялгардаг “Үр минь” брэндийн хүүхдийн амны хаалтууд ийм байдалтай үйлдвэрлэгджээ.
Уг вирус Хятадад анх бүрт гэгд сэнээс болж Европ, Америк тивийн орнуудад азиудыг гадуур хах хандлага ихэссэн. Тиймээс нэгэн бүсгүй монгол гэдгээ таниулахын тулд төрийн далбааныхаа өнгөөр амны хаалт хийсэн нь өвөрмөц шийдэл болж чаджээ.
Eastern Kentucky их сургуулийн төгсөх ангийн оюутан 21 настай Эшли Лауренс хэлгүй, дүлий хүмүүст зориулсан, амны хайрцаг уншигдах боломжтой маск зохион бүтээжээ.
Засгийн газрын мэдээ